Tuesday, June 26, 2012

Peace ^.^ V

Pada 25.6.2012 , saya telah menunggu fairan sampai ke rumah saya pada pukul 2.45pm .. kemudiaan pergi ke JKM.. Terus pergi ke kl sentral untuk temuduga dan ambil nadia.. 

Pergi ke midvalley untuk bowling , wayang , dan makanan. 
 Selain itu , kami balik lambat selepas hantar. 

Kami sangat seronok , fun  dan "PEACE" !!

^.^ V



Saya dan fairan 

Fairan suka tersenyum apabila tangkap gambar -.- lll 
tak boleh ke? 
Hahaha

Fairan tak henti cakap Huhuhuhuhuhu
Kerana mungkin sudah lama kita tak berjumpa..




 Mereka comel tak?? huhu?

Siapa comel? Huhu

 
 Ini artwork dari satio college di mid valley

Tahniah kepada sesiapa telah buat artwork ini.


Kami kawan rapat.

Saya rindukan kamu kerana dia selalu menumpukan kerja sahaja. 
Tapi bercuti dalam satu hari saja :(

Kak Nadia memang suka berjalan-jalan
Dia kegemaran berjalan-jalan

2 comments:

  1. Tidak ajak akk pun. Tidak ingat kawan rapat sendiri.. Hehehe.. gurau saja.. 3 orang saja ke? :P

    ReplyDelete
  2. Haha..Kebetulan nadia juga mahu keluar sebelum ini saya dan fairan telah ke JKM. Jadi, kami berjalan2 HUHUHU ^.^ V
    Saya memang tak lupa kawan sendiri tapi kawan lain sibuk dan hal lain2. :P

    ReplyDelete